کاربرد های انواع قرنیز
نوشته شده توسط : admin

دلایل استفاده از قرنیر

عمده ترین دلایل استفاده از قرنیز، جلو گیری از آسیب پذیری و تخریب پایین دیوار ها در اثر ضربه و پوشاندن فاصله میان پارکت و دیوار به علت بازی چوب. همچنین به وسیله قرنیز می توان فضا ها را تعریف و از هم جدا کرد.

قرنیز پی وی سی

انواع قرنیز

قرنیز سنگی

این قرنیز ها معمولا برای فضا هایی به کار می روند که پوشش کف، سنگی باشد. در این شرایط بهتر است نوع سنگ به کار رفته در قرنیز با نوع سنگ کف یکسان باشد. به طور معمول در این شرایط ارتفاع انواع قرنیز سنگی بین ده تا پانزده سانتیمتر است. بهتر است قرنیز با دیوار همسطح باشد زیرا هم موجب ایجاد لایه ای از گرد و خاک بر روی قرنیز می شود و هم قرار دادن اشیائی مانند کمد در جلوی دیوار و چسباندن آن به دیوار با مشکل مواجه می شود.

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی مناسب فضا هائی است که جنس کف آن از چوب یا پارکت باشد. بهتر است جنس چوب قرنیز و چوب پارکت به کار رفته در کف یکسان باشند. معمولا ارتفاع این قرنیز ها بین 6 تا 10 سانتیمتر است.

 

قرنیز 

PVC

قرنیز پی وی سی در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که کف آن سرامیک ، سنگ یا لمینت است. در صورت استفاده از سرامیک و سنگ بهتر است رنگ قرنیز با کف در تضاد باشد و در صورتی که کف لمینت باشد بهتراست همرنگ باشد . ارتفاع این قرنیز هم حدودا بین 6 تا 10 سانتی متر است.

 

 




:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون داخلی , انواع قرنیز , قرنیز پی وی سی , انواع قرنیز سنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 1298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: